Nieuws

Hier kunt u het laatste nieuws van DencoHappel vinden. Wij verheugen ons op uw interesse in onze activiteiten. Als u vragen heeft, neem dan contact op met ons.

Innovatieve regeling ISYteq

14. maart 2017

Innovatieve regeling

Op ISH presenteert FläktGroup voor het eerst het nieuwe ISYteq-regelingssysteem. Dit nieuwe systeem combineert innovatieve technologie met eenvoudige bediening. Dit gebruiksgemak uit zich niet alleen in de ongecompliceerde en tijdbesparende inbedrijfstelling, maar ook in de intuïtieve bediening. DencoHappel-luchtbehandelingsunits, met geoptimaliseerde componenten en vooraf geconfigureerde regeling, zijn ontworpen om elke klant al af fabriek een betrouwbare en passende luchttechnische oplossing te kunnen voorstellen.

Alle DencoHappel-luchtbehandelingsunits kunnen met de ISYteq-regelaar uitgerust worden. Hierdoor kunnen alle units gemakkelijk onderling verbonden worden. Op die manier kunnen installatieparameters en instellingen in een oogopslag geraadpleegd worden.

Met de nieuwe ISYteq-regelaar biedt FläktGroup ook de mogelijkheid om met de CLOUD op een veilige manier informatie van de installatie op te vragen of bij te sturen. Bij onze stand worden de bezoekers uitgenodigd om dit zelf uit te proberen, aangezien de tentoongestelde units met de CLOUD verbonden zijn. De FläktGroup-producten zijn ook met elkaar verbonden en op een intelligent unitbeheersysteem aangesloten. Uiteraard biedt dit systeem de mogelijkheid om elke aangesloten unit via een centrale toegang live te bereiken.

Ruimteluchtkwaliteit

Een uitstekende ruimteluchtkwaliteit is bij FläktGroup van primordiaal belang.
Met onze unitreeksen „Flex-Geko en HyCassette-Geko“ stelt FläktGroup precies die producten tentoon, die deze ruimteluchtkwaliteit voor u kunnen realiseren. Met o.a. de ISYteq-regelaar, kan de klant op een eenvoudige manier de gewenste ruimteluchtcondities bepalen die dan met precisie door onze ventiloconvectoren omgezet worden.

Vooral de nieuwe ventiloconvector „HyCassette-Geko met SWIRL-technologie“ overtuigt met een viervoudig totaalconcept dat nieuwe maatstaven creëert: met het grootste comfort, de intelligente ISYteq-regelaar, de hoogste hygiënenormen en een aantrekkelijk design, stelt het systeem de individuele ruimteklimatisatie op punt.

© 2017 DencoHappel. All rights reserved.